Fred

Fy fan. Spela match mot serieledarna kl 10 på morgonen med en man mindre i 90 minuter är inget jag kan rekommendera. Jag brukar kunna spela hela matcherna men har ingen ork för att jag har varit sjuk ett tag. Efter 10 minuter ville jag bara att domaren skulle blåsa av. Vi skötte oss faktiskt väldigt bra med tanke på omständigheterna. Jag säger det igen: EN man MINDRE. Dom hade avbytare, det vet inte vi vad det är längre. Iallafall blev resultatet bättre än förra gången vi mötte dem.

Jag var ju lite sur på Norrskedika för att jag tyckte de var själviska och vinnargalna som tvingade oss att spela den här matchen för att de skulle få bättre målskillnad men de var snälla mot oss och tyckte vi var bra som kom och spelade  med 10 man och de bjöd på korv och grejer så jag är inte sur längre. Hoppas det går bra för dem i division IV och att de håller sig där ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så det är så man ska göra. Bjuda dig på korv och allt är förlåtet :)

2008-09-21 @ 02:44:20
URL: http://skalman87.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Meh, det var ju en läsk också ;)

2008-09-25 @ 10:25:03
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0