Chocktillstånd

Det här är helt sjukt, men  min kompis Lisa som har flyttat till Sydafrika är hemma i Sverige just nu. Jag kommer inte ens ihåg hur länge sen det var jag träffade henne, 3 eller 4 år? Jag har inte pratat med henne än, jag var inte hemma när hon plingade på hemma hos mig, men min mamma var så hon fick mitt mobilnummer (samma som för 3-4 år sen) och nu väntar jag på att hon ska ringa. Jag har alltid tänkt att hon måste ju komma och hälsa på någon gång men var verkligen inte beredd på det nu. Under hela Siriusmatchen igår var jag helt i chocktillstånd. Jag missade allt som hände på planen och jag blev ju inte direkt mer fokuserad när Therese och Simone pratade med mig hela tiden :P Den enda nackdelen med att se på fotboll live är ju att det  tyvärr inte finns några repriser.

För 3-4 år sen så...

- Hade jag tandställning
- Gick jag i Gåvsta ( högstadiet )
- Spelade jag fotboll i Rasbo
- Hade jag min kära Nokia 3510i som mobil (böt ut den i somras)
- Hade jag en katt som hette Sonny

Inget av det där stämmer ju nu men jag tror jag är ungefär likadan fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0