Dumma kineser och Strikear

Och så till resten av lördagen, för det var en lång dag kan man säga. Efter matchen gick vi och letade efter en restaurang. Hittade en med kinabuffé men tror inte att dom gillade oss särskilt mycket, eller så har dom bara svårt att förstå, för jag sa till servitrisen att hon inte skulle ta min tallrik, men så gjorde hon det iallafall!

Men samtidigt kan man ju förstå att dom inte tyckte om oss. Vi köpte bara buffé, drack vatten, satt där i 4 timmar och gav inget dricks. Men dom var faktiskt inte värda dricks. Jag lovar att dom är mycket snällare mot vuxna med cash. Iallafall tror jag att jag aldrig varit så mätt i mitt liv. Jag kunde knapp andas.

Sen drog vi till Fyrishov och bowlade. Jag suger fortfarande på bowling men det gick lite bättre på slutet. Jag fick tillochmed en strike! Fast det var inte min första, jag har faktiskt, tro det eller ej, fått några strikear tidigare i livet. Johanna  den jäkeln måste ha fått hur många strikear som helst, men hon är ju faktiskt proffs.

Och pappa och Martin då, vilken tråkig match dom fick se, Barcelona ledde med 4-0 efter 20 minuter och inget mål var gjort av Gudjohnsen, han var säkert inte ens med. Målrik men så icke spännande den kan bli. Dom vann till slut med 5-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0