Nehej lövkrattningen är inte uppskattad

Jag trodde ju att jag skulle få leva på den där lövkrattningen hela veckan, men nej. Jag har redan nu fått höra att jag är lat och inte hjälper till med något. Mamma hade inte ens märkt att jag krattat bort 25 sopsäckar löv (men mamma är ju i och för sig mamma) Jag kanske ska ta och påminna pappa om vad jag gjorde i söndags..

Nu ska jag ta och göra lite presentationsteknik och skriva en presentation av Magnus Betnér. Ja, jag ska låtsas som om att han ska komma in i klassrummet och presentera honom. Lite löjligt men klart den lättaste (och kanske)  roligaste uppgiften hitills.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Det där är så mig om några år, eller kanske redan? Jag tycker det va en utmärkt present som dom kommer att ha mycket användning för senare i livet. Mer än leksaker o kläder som dom växer ur på en kvart! Men vadå namn som slutar på Y? Fattar inte....

2008-10-23 @ 15:02:50
Postat av: Emelie

Förresten kan du skicka presentationen av betnér till mig? Skulle vilja läsa den....

2008-10-23 @ 15:04:02
Postat av: Emelie

...Och svar Tyskland by the way!

2008-10-23 @ 15:04:59
Postat av: Elin

haha ja antagligen :D Asså det är as stor skillnad! Snacka om att ha utvecklats i utseendet! :D <3

2008-10-24 @ 22:41:32
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0