Jag tar tillbaka allt

Jag skojade bara när jag sa att det var roligare att se Sirius-Örgryte än Barcelona-Almeria. Ungarna hade de här platserna:



Dom jäklarna satt precis bakom målet! Dom hörde vad som sades på planen (även om dom inte förstod) och hade också sån tur att alla målen gjordes i just det här målet. Synd bara att Barcelonas lag består av mest tråkiga personer och att Barcas tränare är så dum att han inte låter sin bästa forward (Gudjohnsen) spela.

Men pappa kanske fortfarande är avundsjuk på mig för han hade inte de här platserna, han satt nån annanstans och han missade ju faktiskt ett slagsmål startat av Allbäck (fast han hävdar att Allbäck aldrig skulle göra något sånt och att det måste varit Gurra som gjort något fult först)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0