Sista Siriusinlägget för i år?

Jag skiter i att den "anonyma örebroaren" tycker att jag är en nörd och fortsätter skriva om Sirius och utvärdera säsongen. Örebroare kan ju ingenting om fotboll, dom har ett lag i Allsvenskan som dom skiter i  och jag tror att just den här Örebroaren bor precis vid Behrn Arena men har bara varit där för att käka hamburgare.

Matchen igår var bra. Vi saknade många ordinarie spelare och fick García utvisad ganska tidigt i matchen och fick byta in ännu en till 90a i matchen. Allbäck var med hela matchen och gjorde mål och startade slagsmål med Segerström. Jag såg inte riktigt vad som hände där men det var några stycken inblandade till slut. Det bästa var ju när Hochen satte sig ner på bollen och väntade på att slagsmålet skulle sluta och matchen skulle köras igång igen.

Och jag tror dom som bestämmer vilka som ska vara bollkallar har läst min blogg för det var bara tjejer igår! Boll-Major eller vad det heter. Och dom var stora nog att kasta en boll.

Säsongen har varit jobbig. Det var ett tag där det såg riktigt illa ut, men då köpte vi lite nya spelare som nog räddade oss. Det blev 11 matcher för mig (varav 3 bortamatcher) Alltså 8 hemmamatcher av 15 bara. Det känns väldigt lite men jag tror seriöst att jag gick på alla jag kunde.

Det känns tråkigt att nästa säsong börjar i April. Det är typ ett halvår dit. Men jag får väl trösta mig med bandy och hockey då.

Till nästa säsong vill jag ha en bra tränare, ha kvar Hochen och Ante, lägre biljettpriser och fler tjejer som hämtar bollarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0