Lovet

Jag såg en väldigt bra film igår. "Freedom writers". Den handlade om en lärare som skulle ha en klass som hade mycket gängbråk och hatade varandra och skolan och grejer. Hon påminde faktiskt lite om Fredric. Fast Fredric skulle aldrig skjutsa hem oss från skolan och skaffa ett jobb till för att vi skulle få åka på klassresa men ändå.

Tänk att vädret har så stor påverkan på ens humör. Jag lovar att om det hade varit soligt det här lovet hade jag fått mycket mera gjort. Nu har jag mest gått runt och varit höstdeprimerad. Men jag har iallafall det här lovet (mån-fre):

-Kollat på massa avsnitt av Andra Avenyn så nu är jag ifatt. Wei!
-Kollat på lite filmer som jag samlat på hög.
-Städat mitt rum (lukten och spindlarna är borta!)
-Varit ute och sprungit lite.
- Läst lite i Ingelaboken

Ja det var väl allt..

Jag borde ha:
-Gjort Ingelaläxor
- Pluggat matte
- Skrivit mitt hyllningstal
- Tränat mera

men jag skyller på vädret.

Kommentarer
Postat av: maria

ja den har jag sett! den är bra!

2008-11-04 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0