Börjar bli trött på det här nu..

Imorrn ska jag på presentationstekniken berätta om något i ca 5 minuter och sedan spela en låt som hör till det jag pratat om. Jag vet inte vad jag ska säga! Jag har skjutit upp det här i flera dagar nu och måste verkligen skriva ihop något. Jag brukar inte ha problem med att skriva manus och själva uppgiften är inte svår. Jag ska inte ens synas när jag berättar och får ha manuset framför mig. Men det är alltid svårt när man får för fria tyglar tycker jag. Hade min lärare bestämt ett ämne hade jag kommit på något direkt, men nu när jag får berätta om vadsomhelst blir jag helt tom i huvudet.

Det känns också som att jag redan använt så mycket ämnen och händelser i mitt liv på de här lektionerna och jag kan ju inte ta samma igen. Och sen ska jag ju ha en låt också.. Nej jag skulle hellre vilja ha Idrott och Friluftsliv imorrn och spela innebandy i 1,5 timme istället.. Jag kan ju inte ens skylla på att det har varit mycket nu, för det har varit stendött på läx- och provfronten den här veckan.

Pappa visade precis ett papper för mig från Ica. De hade gett oss kuponger på det vi handlade mest. Det mesta stämde ju typ. Någon mer än jag som känner sig iakttagen av Ica?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0