Spindlar borde inte finnas

Jag hittade världens äckligaste spindel i mitt rum (ännu ett tecken på att jag borde städa). Vad gör man egentligen i en så situation? Helst vill man ju springa därifrån men samtidigt vill man ju inte att den ska springa runt i ens rum så att man hittar den igen sen och då på ett värre ställe (typ i sängen) , om man är ensam hemma och ingen annan kan ta den? Man hämtar Polly. Vad gör Polly (efter 10 minuter då hon äntligen ser spindeln)? Hon tittar på den när den springer i väg, kliar sig lite och går ut ur rummet.

Lyckades till slut mosa den mellan två papper men har inte vågat slänga papprena. Allt ska man göra själv.

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, det där känner jag igen! Men jag är snäll nog och släpper ut spindeln jag ^^

2008-10-28 @ 15:18:22
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Corre

BLÄ. Jag brukar få panik och bara stelna till och stirra på den :P Livrädd för de du sa, att den ska krypa i sängen lr nåt ;P <3

2008-10-28 @ 17:30:49
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0