Min Fredag

Sitter och lyssnar på Andra Avenyn, ja lyssnar. Det känns inte riktigt värt att kolla på det och jag ligger så himla mycket efter. Det funkar bra att lyssna, dom snackar ju svenska och det är händer inte direkt så värst mycket som man måste se.

Kollade precis på Idol och Yazmina åkte ut. Allt går helt enligt planerna. Hitills iallafall. Mina favoriter är:

Lars  (Hur kan man inte tycka om honom?)
Loulou  (Hennes röst är underbar)
Rock-Robin
Johan
Alice (Hon har lätt den bästa rösten av tjejerna)

Jag tycker mest om Lars men vill nog att Alice ska vinna för jag tror att albumet som Andreas ska skriva nog passar henne bäst. Tänk er själva om Lars skulle få sjunga en låt av Andreas Carlsson (Han har skrivit "Born to make you happy" och "bye, bye, bye") Lars ska skriva sina låtar själv annars vette fan om jag vill köpa hans skiva.

Nej nu hände det grejer så jag var tvungen och titta och fy fan vad dåligt dom har filmat i Andra Avenyn! Adam (medvetslös) på gruset - Adam helt plötsligt på betongen - Adam tillbaka på gruset - Adam tillbaka på betongen igen. Måste se igen! Slutet på avsnitt 109 om nån vill se, svt.se

Jag känner att ju fler inlägg man skriver desto sämre blir kvaliten...

Kommentarer
Postat av: Simone

haha men nej, självklart menade jag robin bengtsson! jag håller däremot med om yasmina. hon skulle ut idag. även fast hon har en toppen personlighet och ser ut som en vacker docka. så hade hon absolut ingen kavlité i rösten. synd.. men Lars däremot. vilken stjärna.. men han verkar ju ha lite kasst självförtroende eftersom han helst inte vill bli intervjuad. vad är det? :P

2008-10-17 @ 23:34:06
URL: http://gooldie.blogg.se/
Postat av: Elin

men åh vad hemskt! Då är det synare än dig :P De är värre att vakna av sånna saker! Kollar på sjukhuset nu :P Janne ba: Känner du att du har fått någon smärtis? :P Så sööt haha <3

2008-10-18 @ 13:10:16
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Johanna

Inga lediga helger för dig:P hehe

2008-10-18 @ 14:58:34
Postat av: Elin

ja eller hur Janne i våra hjärtan :P Fast han é lite elak som typ snackar skit och små utryckningnarna :P hahah men men .

Ja kom hem halv tre inatt :P Men matchen börjar 14.45 så det är lugnt :D <3

2008-10-19 @ 10:21:14
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0