"I´m head over heels goddess of mine..."

Sitter och kollar på vilka som ligger på p3:s digilistan och tracks. Takidas curly sue är med på båda två, och har slagit rekord. Dom har legat där sen i Januari och det är ju kul att det går bra för dom, låten är ju bäst, men en sak jag inte fattar är hur den kan ligga kvar på digilistan. Det är ju en lista över dom mest nedladdade låtarna just nu. Det finns väl inga som är så efter att dom laddar ner en låt nästan ett år efter att den är populär. Inte ens Johanna är ju så efter :P. Men tracks förstår jag att den fortfarande är med på, där röstar man ju.

Men curly sue är ju alltså den 13:de mest nedladdade låten i Sverige just nu. Men egentligen ska jag inte klaga! Den får gärna ligga på den listan tills jag dör. Men det vore roligt om takida fick in en annan singel på listorna..

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, johanna! <3

2008-10-26 @ 14:49:48
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Joahnna

hahah:D

2008-10-27 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0