Fotbollsavslutning med poliser

Vi hade fotbollsavslutning idag. Först bowlade vi (jag SUGER på bowling) och sen käkade vi lite. Men sen efter det när nåra av oss skulle gå hem blev polisen inblandad för vi misstänkte ett inbrott och så, skit samma det är inte viktigt vad som hände men det var iallafall falskt alarm. Men vad jag inte visste var att poliserna hade sån skön inställning till onödiga uttryckningar. De sa till min kompis att det var bra att hon ringde iallafall, hellre att man ringer en gång för mycket eller en gång för lite. De blev inte alls sura liksom. Sen sa de också:

" Det är ju kul att köra fort"

Så om ni någonsin tvekar att ringa polisen, ring iallafall! Det spelar ingen roll om det är falskt alarm, poliserna tycker om att åka fort. (Nu var vi också i det här fallet typ 500 meter från polishuset, det kanske hade varit lite skillnad om vi ringt från t.ex. Rasbo)

Annars är det lite kul att dom satsade rejält och kom med tre polisbilar och en hund. Det var som jag sa till nån, dom satt säkert och fikade och hade skittråkigt och kunde inte komma överens om vilka som skulle få åka så dom åkte allihopa.


Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, "det är kul att köra fort" XD <3



Vad var det som hände? ;O

2008-10-11 @ 11:58:08
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: TESS

Hahah, ja just det. Nynne har jag dock aldrig hört talas om :/ Men Nicolaj och Julie finns ju också! :D Kommer fan att snacka danska när vi kommer hem igen, haha ;)



Asså, jag googlade typ efter mönster, det där var typ den enda jag hittade dock, men den var fin tyckte jag ^^ Sen hur man lägger in den kan du läsa på http://www.designadinblogg.se om du inte kan det :) Den sidan har hjälpt mig jättemycket med allt möjligt!

2008-10-11 @ 12:09:19
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Ulla

Asså vi gick förbi min kompis låtsasfarmors affär och såg två personer komma upp i trappan där man går ner med massa IKEA-kassar fulla med typ kläder, sätta sig i en bil och köra iväg. Sen visade det sig att det var en till dörr precis brevid dörren till affären som gick till källaren. Så dom hade antagligen bara haft "laundry day" och åkte hem med sin tvätt.. XD

2008-10-11 @ 12:12:17
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: joahanna

hahah sköna poliser:P

2008-10-14 @ 17:08:13
Postat av: joahanna

hur gick det att bowla?

2008-10-14 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0