ÄckelSigge



Hittade en till spindel igår. I trappen den här gången. Eftersom det inte var så lyckat att hämta Polly så tänkte jag göra ett försök med Sigge och precis då kommer han gåendes förbi väldigt lägligt. Han ser den nästan på en gång och gör några (dåliga) försök att käka upp spindeln men fick typ nåt i ögat och slutade försöka och tillsammans såg vi spindeln försvinna i någon skarv eller nåt.

Det får väl gå för den här gången då men fan att katter ska vara så inriktade på att fånga råttor jämnt. Dom kan väl göra lite nytta och fånga flugor och spindlar också.

Och sen tänkte jag att Sigge kunde sova i min säng inatt löft över honom från soffan nu när Polly har fått för sig att hon ska ligga i Emelies säng. Det började med att han snodde min kudde. Det slutade med att han hade lämnat värsta dregelpölen på min kudde, luktade illa och betedde sig allmänt konstigt.

Sigge verkar ha haft lite problem med salivproduktionen på sistone. Det måste ju vara nåt fel på han. Han är typ 1,5 år, det motsvarar kanske tidig tonår i kattår. Inte fan ska man dregla när man är tonåring (om man inte har tandställning förstås). Det hade varit fräschare att ha Polly i sängen och hon har mask.

På bilden har vi Sigge till höger- kolla in stilen bara! Hur satan ligger katten?

Kommentarer
Postat av: Corre

GULLIGA :D du skulle haft mixie där, hon äter flugor iaf ^^ spindlar vet jag inte..

Ang mig i tidningen så visste jag om de :D Men dom strök en massa :P haha..

2008-10-30 @ 18:52:54
URL: http://corredutten.blogspot.com/
Postat av: Herman

haha härligt inlägg! och gullig bild :)

2008-10-31 @ 02:19:02
Postat av: Elin

haha de är så söta :D Men du Törnrosa är snart 16 och hon dregglar som FAN :P och Zeke är sju och dregglar också så det är nog bara helt normalt :P<3

2008-10-31 @ 11:54:08
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Elin

haha okej :P Hon börjar väl få dreggelsjukan :P eller nått...

2008-10-31 @ 14:58:10
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0