VARNING!

Jag såg världens sämsta film igår. Det kan nog ha varit den sämsta jag sett någonsin. Den hette:

Allt om min buske.

Jag visste att folk säger att den är sktidålig, men jag var tvungen att kolla hur dålig den var. Jag hade aldrig kunnat tro att den var SÅ dålig. Och när jag trodde att den inte kunde bli sämre så blev den det. Igår skämdes jag över att vara svensk.

Jag överdriver inte. Jag mådde dåligt under och efter filmen. Jag var tvungen att kolla på något roligt innan jag somnade så att jag inte skulle drömma mardrömmar.

Men nu har jag varnat er.

Jag tänker inte ens försöka mig på en snygg övergång från allt om min buske till hustak. Jag är inte lika duktig på sånt som Anders S Nilsson.

Vårat tak är äntligen klart, eller det har varit det någon vecka nu och jag tänkte visa lite bilder.

FÖRE:


EFTER:


Som ni kanske ser på träden tog det en jäkla tid. Men efter massa bankande och förlorad sömn är det alltså klart. Nu kanske det inte läcker längre! Och huset ser minst 50 år yngre ut. Det kallar jag lyckad plastikoperation.

Kommentarer
Postat av: joahnna

Fast jag är inte på hemtjänt jag är på ett boende där dom bor i små lägenheter.

2008-11-17 @ 14:57:15
Postat av: Elin

haha nu hoppas vi att du får sova :D Nja vi vann inte stockholmcupen.... Men nästan allt :D

2008-11-17 @ 20:27:29
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0