Friday I´m in love

Idag var det ganska lungt. Min handledare låter mig göra väldigt mycket själv och det tycker jag är bra. Jag är en jäkel på att duscha personer nu.

Vi har en sjuksköterskestudent hos oss och idag hade hon gjort en tipsrunda och ett litet föredrag om diabetes. Jag tycker jag klarade mig hyfsat bra. 7/12 rätt. Vissa frågor var faktiskt väldigt svåra.

Nu sitter jag här igen. Fast jag inte borde. Jag gick tillochmed tidigare för att jag skulle hinna med en tidigare buss så att jag kunde hinna packa. Men bussen var 20 minuter sen så jag tjänade 10 minuter på det.

Jag köpte en vinterjacka igår. Nu vet jag inte om jag vill ha den för den är verkligen skitstor. Jag skulle nog ha tagit en mindre storlek. Det var min mamma som sa att den andra var för liten. Både mamma och pappa tycker ju att allt är för litet så jag skulle inte ha lyssnat på henne. Jag skulle tagit en ännu mindre storlek då.

Och sen har ju pappa, som sparar 15 år gamla kvitton och lappar, redan klippt av lappen på jackan. Han måste ha gjort det på en gång när jag kom hem med den. Varför? Jag väntar ALLTID och kan fundera flera dagar innan jag bestämmer mig för om jag ska behålla plagget eller inte. Varför ska alla motarbeta mig?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo om dom är dementa så det nog lite svårt:/

2008-11-21 @ 16:30:33
Postat av: Elin

haha vad kul att vi tänker olika där :P Då kanske jag inte behöver känna att jag syndat ;D haha <3

2008-11-21 @ 21:02:41
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0