Bror=gay?

Det verkade inte riktigt som gårdagens seriösa inlägg gick hem så jag fortsätter vara oseriös.

Min käre bror är i Tyskland (det är därför jag bloggar och kommenterar skitmkt, jag har datan). Dom är ca 10 pers från hans klass som är på nån slags skolkonferens. Jag har inte hört något från honom personligen, eller förresten! Jag fick ett SMS igår där det bestämt stod:

"Säg åt mamma att ringa mig :) "

Glad gubbe! Oh my god! Kom ju nyss på att jag fick det här SMSet så nu är mamma sur på mig för att jag inte berättade det tidigare..

Iallafall kan man läsa om vad dom gör på Gåvstas hemsida. Varje person har skrivit en kommentar. Martin skrev det här:

Emil ska gå med en finska på diskot! /Martin

Det var mig en kort kommentar. Och Martin, man säger finne.

Emil skrev desto längre:

Jag tycker att det var jättekul idag! Vi lärde känna alla andra elever och Martin är kär i en finsk soldat!

Är det könsdiskriminerande om jag antar att det här är en kille? Att jag antar att det är dags för min bror att komma ut ur garderoben?

Om ni vill kan ni få se en bild på honom. Bild 12 från vänster. Han står till höger och ser ut att ha tankarna på annat håll. Kanske tänker han på den finska soldaten, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman <3 <3

2008-11-19 @ 21:43:37
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Elin

Du och din bror är ganska lika :P Ni har samma läppar iaf ;D haha

2008-11-20 @ 14:34:42
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0