Lugn dag

Den här dagen var mycket lugnare än igår. Det kan också har varit för att jag slutade kvart i 2.

Iallafall har jag läst journaler idag. Jag håller på att välja vilken person jag ska skriva om (uppgiften vi fick i skolan). Jag skulle vilja kolla lite mer innan jag bestämmer mig, för man vill ju ha en person som är intressant, men som man är med mycket.

Det är väldigt intressant att läsa deras livshistoria. Skulle kunna sitta hela dagen och läsa journaler. Tyvärr har jag typ glömt bort vad jag har läst idag. Jag hade nog behövt sitta i lugn och ro, inte sitta och försöka lugna en tant som skriker samtidigt som jag läser.

Vi har en hund på vårt boende ibland. En jäkligt stor hund måste jag säga. Det är en utbildad vårdhund som ska få dementa att må bättre. Det är klart att personer mår bättre med djur, vem gör inte det? Men jag har dock inte sett hunden så mycket in action. Den ligger mest och sover i vårat arbetsrum.

Vi fick finbesök av personer från regeringen och grejer  igår som tittade på det här med hundar och kollade om dom ska satsa pengar på det. Ni har väl läst dagens unt? Annars kan ni läsa om det här

Kommentarer
Postat av: Elin

satsligt me hund!!! Mer spel till boenden!!! <3

2008-11-13 @ 16:41:59
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: TESS

Sv: Men jag bloggar ju jøttemycket! Har ju skrivit ett inlægg per dag!? ;O

2008-11-13 @ 19:26:13
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0