Ulrika listar: Kompisars husdjur

Nu när jag träffat allas husdjur tänkte jag göra en lista på vilka jag gillar mest, eller vilka jag kommit bäst överens med.

1 Zeke (Elins katt) Han är och kommer nog alltid vara min favvo. Det är verkligen en katt med personlighet och han är sjukt söt. Jag tycker vi kommer bra överens, han sov i min säng när jag sov hos Elin sist. Visst han kan vara väldigt fjollig och har rivit mig en gång men alla bra relationer har sina dåliga stunder.

2 Chicko
(Tess hund) Känner verkligen att vi kom bra överens där och han är så himla söt och lekfull. Har alltid gillat Golden Retrivers, för han är väl en sån?!

3. Törnrosa (Elins andra katt) Hon är så himla lik Polly till sättet och då kan man ju inte göra något annat än att tycka om henne.

4. Elsa (Marias katt) Hon är kattunge, behöver jag säga något mer?

5. Max (Simones katt) De få minutrarna jag spenderade med Max för lite mer än ett år sedan var väldigt trevliga. Jag tyckte han påminde lite om min första katt, Svenne. Tycker det är så himla synd att Max är är på rymmen just nu :(

6. Mixie (Corres hund) Jag har inget emot Mixie, jag tycker hon är skitsöt men det är bara så att någon måste hamna i slutet av listan och jag är mer av en kattmänniska.

7. Johannas valp - Jag kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette men hon var den som inte hatade mig

8. Siri (Johannas andra hund) Siri tycker inte om mig. Hon måste ha känt på sig att jag var en kattmänniska för det första hon gör när jag klivit av bussen är att totaldissa mig. Hon hälsade verkligen på alla utom mig.

9. Nettan (Johannas tredje hund) När det hade blivit lite sent på kvällen kände jag att jag behövde räkna in hundarna och kolla så att ingen saknades. Nettan var den enda jag inte hittade så jag gick runt och letade och ropade. Hon kom inte. Jag frågade Cornelia om hon kunde testa att ropa. Nettan kom direkt. Dom där två måste ha gaddat ihop sig mot mig.

Förlåt Johanna att dina husdjur hamnade sist men dom tyckte verkligen inte om mig!

Utanför listan: Om det nu inte varit så att Polly (som ursprungligen är Sandrahs) bodde hos mig och jag hade vårdnaden (antar jag men jag har då inte sett något underhållsstöd :P) och hon troligtvis räknas som min så skulle Polly såklart  ligga 1:a på den här listan (sorry Zeke)

Jag slänger in en bild på vinnaren:


ZEKE (poserar framför kameran som vanligt)

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, alla Johannas kom sist!! Gud vad kul X'D



Och Chicko kom tvåa! :D Men hur kan en KATT vinna över honom ;O Haha, skämta, känner hur du hatar mig där. Och förresten, han är faktiskt en labrador, haha ;)

2008-11-01 @ 23:34:25
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

haha Zeke is the shiet :D och han brukar inte tycka om mina kompisar! Men dig tkr han om :D

2008-11-02 @ 16:57:11
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Joahnna

haha det gör inget:P

2008-11-02 @ 21:33:16
URL: http://johannabrunn.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHA:D Vad gulligt!

Ja USA borde ändra mkt..hoppas det går bra fär Obama att göra det!

2008-11-07 @ 10:12:39
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0