Söndag

Fick ett sms vid halv två inatt från min käre bror där det stod "snälla!" och tydliga instruktioner om vad jag skulle säga till mamma och pappa om var han har varit. Han lät jäkligt desperat. Jag tog tillfället i akt och tänkte inte låta mig utnyttjas gratis så jag svarade:

-Vad får jag?

Han svarade "vad du vill" Jäklar vad desperat han är tänkte jag, borde jag förvänta mig att en polis ska komma och knacka på eller? Iallafall är det synd för han, med sin dåliga ekonomi, att jag vill ha en inspelningsbar DVD.

Idag fyllde farbror 50 år och jag övningskörde dit. Kom precis hem.Jäklar så ringrostig man var, det var ju ett tag sen jag körde nu. Det hade kunnat gått rätt illa där ett tag. På hemvägen gick det mycket bättre. Undrar om man inte är bättre på att köra när det är mörkt?

Nu är det iallafall Chelsea-Arsenal. Londonderby på hög nivå. Jag förväntar mig en förnedring av Arsenal.

Kommentarer
Postat av: Simone

haha, syskonkärlek

2008-11-30 @ 23:39:29
URL: http://gooldie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0