Sjukgymnastik

Dagarna är så långa att det som hände på morgonen tror man hände igår.

Var nere hos sjukgymnasten idag. Värsta kärringen. Hon trodde att hon visste allt om mig efter tio minuter. Hon tyckte inte tog något eget initiativ. Efter 10 minuter! Och sen frågade hon en massa frågor och om jag inte kunde svara på det sa hon att jag skulle gissa. Varför är det så, varför gjorde jag så? Inte fan vet jag det är du som är proffset. Sen tyckte hon inte att jag var tillräckligt entusiastisk när jag fick veta svaret.

Tycker att det är lite konstigt att jag skulle ta mer initiativ på en plats som jag varit på i 10 minuter och att min handledare inte sa något alls om det på min halvtidsrådgivning. Sen frågade hon också vad jag funderar på i livet. Nej aldrig mer. Det blev en massa fejkskratt och ansträngda leenden. Men hon var iallafall snäll mot de boende och det är väl huvudsaken.

Jag fattar seriöst inte varför alla vill bli sjukgymnast. Det verkar skittråkigt.

Kommentarer
Postat av: TESS

men tandläkare är bättre!? haha ;P

2008-11-27 @ 22:57:41
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0