Prakik number two

Den här dagen har nästan bara handlat om praktiken. Vi har ringt till våra praktikplatser (eller Josefine har ringt till min) Så nu vet jag när jag ska komma (måndag halv 8) och vart jag ska, Leyla visade vägen efter skolan. Tänk vad långt jag har "flyttat", jag såg till min förra praktik när jag var utanför.

Jag tycker att det ska bli kul. Jag känner att jag vill ha revansch efter den förra praktiken som inte gick så bra. Alla säger ju att hemtjänst är värst så det kan väl bara bli bättre? Och jag har bara hört bra saker om Balder. Jag vet inte om det blir dementa eller "vanliga" personer. Det blir en överraskning på måndag.


Kommentarer
Postat av: Corre

Kommer säkert gå jättebra :)

<3

2008-11-06 @ 21:22:10
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0