Julhandling utan framgång

Jag är rädd. Jag kan se framför mig en akutmottagning som är proppfull med massa avsvimmade småtjejer och folk som frågar vad har hänt här? En olycka? Och någon svarar att Johan Palm åkte ur idol. Seriöst, vart är det här samhället på väg?

Idag har jag julhandlat med Sandrah. Eller handlat och handlat, vi hittade ju ingenting. Meningen var att vi skulle köpa julklappar åt folk men det blev ingenting med det. Jag köpte bara en julkula som är en fotboll till mig själv (var tvungen)

Däremot har jag kollat in vad jag vill ha i julklapp så jag kan nog skriva en fullständig önskelista snart.

Åkte med samma busschaffis till stan och hem. Jag tyckte att jag kände igen honom och sen sa han:

-Dags att åka hem nu? Du åkte ju med mig hit.

Vad roligt att han kände igen mig. Jag tyckte att jag var lite otrevlig mot honom imorse men det stod faktiskt Alunda och inte Uppsala på bussen och han var 10 minuter sen, vilket i och för sig inte är ovanligt men rätt ska vara rätt.

Jag vet att jag skriver mycket om busschafförer men jag tycker dom är lite roliga. Och sen åker jag ju väldigt mycket buss så jag träffar på en hel del.

Sov 11 timmar inatt. Drömde att jag var i Gränby Centrum och att det var skithäftiga rulltrappor där som gick över alla affärer. Ganska aktuell dröm. Jag har inte varit i GC sen dom byggde ut och det känns som att jag kommer bli grymt besviken när jag väl kommer dit.

Kommentarer
Postat av: Elin

vinklarna SUGER! :P Haha asså jag blir fan också rädd! Ofta man blir medvetslös :S alla vet ju att de som vinner idol går det sämst för! offer :P<3<3

2008-11-30 @ 08:36:00
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Simone

planera in den 12 för middagen, jag försöker satsa på det! :P

2008-11-30 @ 21:19:41
URL: http://gooldie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0