Idol

Gospeltema. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag gillar nog själva musiken men texterna handlar för mycket om Jesus.

Carola. Jag orkar inte med henne även om hon inte var så hemskt jobbig idag. Men man kan ju inte säga att hon sjunger dåligt, Hon sjunger jävligt bra.

Jag vet inte vem som ska ut ikväll. Robin var väldigt bra så det kanske är Johans tur att åka ut nu. Han har gjort sitt i idol nu. Sätt igång med en skiva.

Men vafan var det för tjej som han tog upp på scen sen? Hon som skrek och skrek och inte kunde andas? Det är JOHAN PALM FRÅN MJÖLBY INTE NÅN VÄRLDSKÄNDIS!! Seriöst jag blev orolig när jag såg henne. Hon borde träffa en psykolog. Hon kan inte vara frisk. Jag har absolut inget emot Johan och det är därför jag är orolig. Han måste ha en hel del stalkers. Pojken är ju bara 16 år! Låt han vara!

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, jag såg tjejen! Helt sjuk! XD

2008-11-29 @ 10:54:38
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: TESS

Förresten; JAAAA!! JOHAN ÅKTE UT!! XD



Haha, men han är ganska okey, menb tycker att han borde ha åkt ut idol för länge sen. Och sen får jag damp på hans fans. Jag halvsov då dock, hade velat se fansens reaktion, haha :D

2008-11-29 @ 11:26:46
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

Ne julkänslan får inte försvinna nu :( det är ju första advent imorgon :D <3<3

2008-11-29 @ 12:01:35
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0