Happy Halloween

Kvällen igår var mycket rolig. Men jag fick faktiskt ingen information om att det var utklädnad som gällde men det löste sig ändå. Tack Maria för att jag fick låna kläder och grejer av dig :) Det var lite kul att se folks miner på Ica.

Helst av allt hade jag velat gått i min fleecetröja som jag fick lite separationsångest ifrån när jag skulle åka. Jag har ju gått runt i mjukisbyxor och fleece hela lovet. Men jag tog faktiskt med tröjan, och hade den på mig på bussen hem. Fan att man ska se så luffig ut när man har fleece annars vore det det ultimata plagget.

Var skittrött (som vanligt) och som tur var träffade jag Jenny på bussen (träffar fan alltid henne på bussen :P) och även om hon pratade i telefon hela vägen hem så höll hon mig vaken så att jag inte hamnade i Östhammar.

Nu sitter jag och lyssnar på Tracks och Takida ligger på 18de plats! Dom håller på att åka ur!! Jag uppmanar alla att rösta så att "vi" kan komma upp i 52 veckor alltså ett år, det skulle vara skitcoolt. Efter det ger jag mig, jag lovar. Dom är inne på v.46 nu så kom igen bara 6 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: maria

Förlåt att du inte fick någon info om klädsel men jag tycke att allting spreds så snabbt så jag trodde att det kom fram till alla :P

2008-11-04 @ 11:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0