Gnällhumör

Nu gnäller jag över min blogg igen. Men jag vet inte hur jag ska göra. Det finns mycket snyggare mallar på blogspot. Jag råkade skapa en blogg där, det var faktiskt inte meningen, jag ville bara titta lite. Det fanns inte så många namn att välja på heller, alla var ju upptagna. Men nu har jag ju iallafall paxat ett ifall att jag byter.

Det som bär emot är att jag vill att mina gamla inlägg ska följa med. Alternativet är väl att flytta över dom men vet inte om jag orkar. Samtidigt, ju mer jag skjuter upp det desto fler inlägg blir det att flytta.

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vilken söt bild på dig :D haha vi vann cupen :) <3

2008-11-16 @ 21:08:21
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0