Dagens Ungdomar

För ca 200 år sedan, när man inte skulle ses på ett tag sa man typ skriv brev.

På ungefär 1960-talet sa man säkert, ring mig

För ungefär 3-5 år sedan sa man maila mig.

Nu igår 2008 sa alla till varandra eftersom vi inte kommer ses så mycket på 5 veckor (och Therese och Maria träffar man garanterat inte eftersom de ska praktisera i Damnark) blogga mycket.

Det känns lite sorgligt att inte vara i skolan på 5 veckor. Men ändå så var vi borta 7 veckor förra praktiken för att det var två lov inblandade också. Och så har vi sommarlovet så klart.

Saker jag inte kommer sakna:
83:an
Att gå till matsalen
Social Omsorgs lektionerna (sorry Ingela)
Alla dessa trappor i Lundellska skolan
Alla läxor

Saker jag kommer sakna:
816 och min favoritbusschafför.
Min klass
Min promenad från skolan till sience park
Att gnälla över 83:an
Anna-Marie och Fredric

Kommentarer
Postat av: Johanna

ofta man sakanr Ann-Mari!!

2008-11-08 @ 17:39:14
Postat av: TESS

Eeeeh, du måste ha skrivit fel!? Kommer du att sakna Anne-Marie!?! ;O Skämtar du!? :S:O:P

2008-11-08 @ 17:54:33
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: TESS

får jag kopiera det där om bloggandet till min blogg? :P det var kul, haha.

2008-11-08 @ 18:24:49
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0