Äckliga tandläkarplaner?

Åhh vad skönt! Har börjat 7 fem dagar i rad men nu behöver jag inte gå upp tidigt förrän på onsdag!

Vad har hänt idag då? Massa matning och en massa borstande av tänder. Att borsta tänder är inte lätt. Speciellt när personen inte vill ha tänderna borstade, eller som inte fattar vad jag håller på med och biter tag i tandborsten. Men min handledare tycker väl att det är bra att jag tränar på det eftersom hon vet att jag vill bli tandläkare.

Det är lite konstigt faktiskt, hur alla på mina praktikplatser reagerar på att jag tänker bli tandläkare. Alla frågar först varför. Sen säger dom att dom aldrig skulle kunna vara det för att de tycker det är så äckligt att hålla på i folks munnar.

Och man tänker liksom, vafan gör ni dag ut och dag in då? Just det, torkar bajs.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha ne usch :p en kollega hon ba: du borde inte bli polis du borde bli bagare ist! :P skulle aldrig kunna jobba med mat :P haha usch usch! Fast de är kul att baka till äldre för de blir så glada och de är så tacksamma!

2008-11-14 @ 21:48:58
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0