50 poäng avklarade

Hade min sista presentationsteknik idag. Det känns skitskönt! Innan lektionen imorse tyckte jag att det skulle kännas lite tråkigt men nu tycker jag bara att det är bra. Jag kommer få sovmorgon varje fredag och sluta 14 på måndagar ända till Mars.

Iallafall fick jag VG. Det är jag nöjd med. När jag ser alla dom andras framträdanden inser jag varför. Vissa är sjukt duktiga.

Det är lite roligt för att jag var den enda personen från Omvårdnad på den här kursen och det märktes faktiskt. Vissa var väldigt satsiga när vi skulle introducera en talare och tog politiker och frihetskämpar som jag typ inte hört talas om, medans jag tog Magnus Betnér. (fast han använder ju oftast politik i sina skämt). En gång pratade de om krig i världen och jag pratade om mina katter.

Det skulle vara intressant och veta vilka betyg dom andra fick. Jag kan tänka mig några personer som fick MVG...

Kommentarer
Postat av: Simone

Ärligt talat förstår jag inte hur endel ungdomar kan vara så satsiga och kunna formulera sig så bra och verkligen få fram rätt budskap med vad dom säger? vart kommer alltifrån som dom får ut ur deras munnar? haha.nej usch. man blir bara avundsjuk! Kul med vg iallafall. dessutom ett hurra för alla dessa härliga håltimmar nästa termin :D

2008-11-07 @ 21:56:26
URL: http://gooldie.blogg.se/
Postat av: Simone

Ärligt talat förstår jag inte hur endel ungdomar kan vara så satsiga och kunna formulera sig så bra och verkligen få fram rätt budskap med vad dom säger? vart kommer alltifrån som dom får ut ur deras munnar? haha.nej usch. man blir bara avundsjuk! Kul med vg iallafall. dessutom ett hurra för alla dessa härliga håltimmar nästa termnin :D

2008-11-07 @ 21:56:51
URL: http://gooldie.blogg.se/
Postat av: Maria :)

ditt var troligtvis mycket roligare att lyssna på än dom andras! vilken rolig skillnad mellan krig och katter! då stack ditt arbete ut mer än dom andras det är ju bra!;D

2008-11-07 @ 22:55:25
Postat av: Ulla

Lisa: Vad kul att du läser! Kommentera så mycket/ofta/långt du vill!

2008-11-08 @ 11:42:15
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0