17 år i Uppsala

Sitter i skolan nu och har barnkunskap men har gjort lite presentationsteknik, läst Elins alla tusen blogginlägg sen igår och röstat på vilken person  Maria Thuré ska dejta. (löparen) Jag tycker jag har gjort mer nytta på den lektionen än jag någonsin gjort på en lektion.

Och medans jag skrivit allt har jag haft Veronica Maggios låt  "17år" i huvudet. Det är nog den bästa låten just nu och det är en låt jag känner att jag kan relatera till för jag är ju också 17 år i Uppsala, för tro det eller ej, hon sjunger om Uppsala. Det listade jag ut tack vare att hon sjunger att hon sitter vid Fyrisån och om Valborgskaos på Stora Torget och sen frågade jag Emelie om det här verkligen kan vara sant? Sjunger hon om Uppsala? Ja hon har bott i Uppsala svarar Emelie. Och hon har gått på Boland står det på wikipedia.

Men jag är ju snart 18 och då kommer det inte bli samma sak så jag får lyssna på den non-stop i dom här 2 månaderna som är kvar. För det är den 4 November idag, 3 år sen Sonny dog och 2 månader tills jag fyller 18!!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha du kommer nog hinna tröttna på låten innan du fyller år :P Ja menar du har ju två månader på dig! :P men låten är as bra :)

2008-11-04 @ 11:28:33
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Emelie

Min favvolåt denna vecka!

2008-11-04 @ 17:32:34
Postat av: TESS

sv: Jag skrev typ 'skrapan' i ett stort hjärta vid en automat :) och så stod det på en annan vägg 'skrapan suger' så strök jag över det sista och ersatte med 'äger fett' ;D

2008-11-05 @ 16:18:15
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0