Vad händer med sporten i Uppsala?

Det går verkligen bra för alla Uppsalalag just nu. Sirius Bandy, Uppsala Basket, Sallén Basket, Almtuna, Storvreta (nja sådär) Sirius Innebandy.

Det går bra för alla lag utom det jag valt att lägga ner min tid och mitt "engagemang" på - Sirius fotboll. Men eftersom jag inte är mågon medgångssupporter tänker jag inte bry mig om det utan hoppas att bästa säsong blir lika framgångsrik som för alla andra. Men jag ger inte upp om det inte blir så heller. 

Fast nu ska jag inte bara anta att den här Uppsalaformen håller i sig, men jag hoppas.

Ikväll ska jag se det laget som jag lägger ner näst mest tid på - Almtuna. Och frysa ihjäl och drömma om den nya ishallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0