Glada nyheter

Sista dagen idag då. Ganska tråkig. Men jag fick ta blodsocker både igår och idag. Tycker inte det var så speciellt men lite hemskt, min gubbe hoppade till när jag stack han. Jag kanske borde utsätta mig för det här själv så jag vet hur ont det gör.

Sen när jag var på väg hem gick jag och köpte en väska till mig själv för att jag varit så duktig dom här veckorna. Sen gick jag in på skopunkten medans jag väntade på bussen och råkade komma ut med tre par skor. Men de är faktiskt inte så hemskt som de låter!! Det är ju ta tre betala för två och har man hittat två så måste man ju ta ett par till. Och sen är det faktiskt lungt för vet ni vad?

JAG HAR FÅTT JOBB!! Min handledare frågade mig om jag vill jobba extra!! Så nu är jag nästan timanställd på Balder, eller jag har inte skrivit på något än, ska göra det sen när jag jobbat första dagen. Dom vet ju att jag går i skolan så dom kommer ringa och fråga om jag vill jobba på kvällar och helger. Efter 4de Januari kommer jag officiellt vara kontaktbar om det behövs folk.  Jag känner mig vuxen. Jag måste nog lära mig dricka kaffe först. Nu kan jag verkligen inte komma där med min saft.

Hoppas bara att det inte krockar med någon match, jag vet folk som struntat i matcher p.g.a. jobb och jag vill verkligen inte bli sån, men samtidigt om dom ringer måste jag ju tacka ja, iallafall i början annars ger dom väl upp och slutar ringa mig.

Men fatta läskigt att inte vara praktikant längre. Om min handledare jobbar samtidigt som mig kommer jag fråga henne hela tiden. Men man lär väl sig fort. Och jag har ju försprång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :D Vad kul att du fått jobb (Y) Det är as härligt att få lön :D man känner sig duktig haha. Men fan va drygt med bussarna!!! Varför håller de på så mkt?! deé väl bra som det är?! Saknar min 25:A och 22:A :'( hahah<3

2008-12-11 @ 22:49:07
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: TESS

Ååh, vad kul!! :D Ska fråga om jag också kan få ett helg- eller sommarjobb på mitt ställe :) Vet itne, jag ahr ju bara varit där i två veckor då. Men läskigt, då är man ju inte praktikant, utan ska klara allting själv! Hmm, jag skulle fråga alla iaf, haha, så jag skulle nog itne vara till så stor hjälp :P

2008-12-11 @ 23:49:16
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad kul att du fått jobb :D Det är alltid lite läskigt i början när man varit praktikant och sen byter till att jobba på stället. Men det går över när man jobbat någon dag. Det kommer gå bra :) Vi ses i morgon =)

2008-12-11 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0