Inte min påhittigaste dag så jag har ingen bra rubrik

Jag har kommit på en sak! En boende på praktiken är väldigt lik Helge Skoog, både utseendet och rösten.

Annars hände väl inget speciellt idag. Sjukt lång dag dock, 7-17 men nu är jag ledig imorrn.

Jag blir lite förvånad över hur mycket min handledare litar på mig. Jag fick ta blodtryck på en person idag (ska göras 1gång i mån) och sen fick jag skriva in det i journalen. Jag blev lite såhär, ska jag verkligen det? Tänk om det inte är rätt då? (inte världens undergång men). Det stämde inte riktigt med det förra men det kan ju ändras eller hur?

Vi har en gammal skidskytt på avdelningen. Han tillochmed hävdar att han var med och införde skidskytte för damer i Sverige. Vågar man tro på det? Iallafall är det VM nu så jag satte han framför TV:n innan jag gick. Vi får väl hoppas att han satt kvar ett tag.

Han är en av "mina" gubbar som jag får gå till helt själv.

Nu är det bara 6 dagar kvar. Det har gått sjukt fort. Jag vill tillbaka till skolan men samtidigt vill jag vara kvar.
 
Det här inlägget blev så tråkigt (och hackigt) så nu tänkte jag sno en grej från Tessis bilddagbok. Fast använda mina SMS

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Ja det får vi göra..

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okey.. A där bakom stationen menar du?!

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Inte jag heller!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej jag sover inte

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du lurade mig ju!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag skulle aldrig känna igen henne om jag såg henne...

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Har du Cornelias nummer?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Om en timme typ?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Är det någon som kan lägga ut pengar så är jag där typ nu

10. Din romantiska replik?
Haha! Lite kul faktiskt..

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Handlake village står som ny musik på Rix!

Ja jag har sjukt gamla SMS men jag håller på och testar hur många jag kan få plats med.

Kommentarer
Postat av: TESS

Men de sa senast på fredag. Kan du inte åka imorgon då?

2008-12-04 @ 11:15:06
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0