Lite missnöjd

Jag har köpt Siriusdvd:n (ja det finns en sån) En dvd med highlights från säsongens hemmamatcher och några bortamatcher. Jag tänkte att det kan vara kul att ha i framtiden och tänkte faktiskt att jag skulle synas nångång. Jag är ju ändå på 10 av 19 matcher som är med på skivan.

Men nej. Nu har jag inte kollat igenom hela men jag är inte med mycket inte. Jag sitter alltid på fel sida. Det spelar ingen roll om det är i Enköping, Väsby eller på Studan. Jag sitter alltid på den sidan som kameran är på, tydligen.EN gång vet jag att jag är med men då är det så smått så det går inte att se vilka det är.

Missförstå mig inte nu, jag har inte köpt filmen för att titta på mig själv. Tyckte bara att det hade varit lite kul om man synts till lite snabbt. Typiskt att det bara är sittplatser som kostar på filmstjärnesidan på Studan.

Annars är jag lite förvånad över hur bra kvalitet det är på filmen. Den som filmar har skött det bra, men vad sägs om att låta kameran svepa över publiken lite då och då? Det skulle väl inte skada att man ser hur mycket folk det är. Eller är det medvetet för att inte visa hur lite folk det egentligen är på Sirius matcher?

Kommentarer
Postat av: Elin

sötis :P Har inte så ont längre. Bara i vissa lägen :) snart skola :D <3<3

2008-12-09 @ 20:47:43
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: TESS

Haha, du läste mina tankar :P



"Jag har köpt Siriusdvd:n"



jag tänker; ofta det finns en sån!?



"(ja det finns en sån)"



;)

2008-12-09 @ 22:04:54
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0