Erik och Mackan vs Filip och Fredrik

Jag älskar Erik & Mackan. Jag har haft maraton på deras snygga och smärtaprogram och sitter och skrattar högt för mig själv. Just det att programmen går ut på att dom "ska bli fitta som pitt" är ju väldigt kul. Men slår dom Filip och Fredrik? Jag vill inte jämföra dom paren för dom är roliga på sina egna sätt. Erik och Mackan är mycket skämt och FF är mer seriösa.

Både boston tea party och Erik och Mackan- snygga och smärta går ju ut på att man ska testa saker. E&M utsätter sig själva för smärta nästan hela tiden och det gör inte F&F. E&M svarar på frågor man undrar över, F&F svarar på frågor man inte ens visste existerade. Intressant är båda iallafall. Men jag kan säga att jag tycker att E&M nog är roligast.

Jag vet inte vad jag ville få ut av det här inlägget men jag vill bara säga att jag älskar Erik & Mackan och att dom är underskattade, inte så konstigt om man tänker på att deras avsnitt har gått samtidigt som parlamentet hela tiden. Kolla på dom på tv6s hemsida om ni vill skratta och samtidigt få reda på saker om viktnedgång och träning och grejer.
 
Dom borde betala mig för den här reklamen jag precis gjorde.

Kommentarer
Postat av: TESS

Jag har faktiskt aldrig sett på E&M, har velat det men inte hunnit. Troligen pga Parlamentet, höhö ;P



Jag gillar det du skrev om F&F; 'F&F svarar på frågor man inte ens visste existerade'. Haha, det stämmer ju j-kligt bra XD

2008-12-27 @ 09:32:54
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0