Ulrikas Önskelista

Jag har skrivit min önskelista. Den ser ut så här (just nu):

- Scrubs säsong 4
- Satsiga joggingskor
- Satsig CD-spelare
- Buzz pop.

Jag är medveten om att det blir lite för dyrt med alltihop men det som blir kvar skriver jag bara upp på nästa önskelista till min födelsedag.

Listan som jag ska ge till mamma och pappa ser givetvis inte ut såhär. Där står tydliga instruktioner om VAD det är och vart det finns och vart det är billigast och så. Det räcker liksom inte med att skriva scrubs säsong 4, man måste skriva att det är en TV-serie och att jag vill ha den på DVD. När det gäller skorna tänker jag skriva att dom borde köpa dom på team sportia för där har vi kupong. Troligtvis kommer jag inte få dem för att jag gav mamma och pappa alldeles för fria tyglar där när jag bara skrev joggingskor och inte ens skrev märke eller klippte ut en bild. De kanske möjligtvis kan tänka sig att välja ut ett par åt mig men då måste dom nog ringa Emelie och kolla med henne först.

Kommentarer
Postat av: TESS

haha, du tar det här på allvar du ;)



men du, vet du vad! :D singstar har fått en disneyversion!! :DD ofta du inte vill ha den!! ;D nej då, jag vill itne att du ska köpa den bara för att jag vill sjunga den, jag tänker bvara på ditt eget bästa, som alltid ;D

2008-12-02 @ 17:50:59
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: TESS

aha, ehm, jag vet inte om det var till ps2 eller ps3 :S såg bara det i en kompis bdb. men det fanns på svenska och engelska, lite svårt vilken man vill ha ;S



men i den svenska finns iaf dessa låtarna;



Cruella de Vil (101 Dalmatiner)

En helt ny värld (Aladdin)

Skönheten och odjuret (Skönheten och odjuret)

Bibbidi-Bobbidi-Boo (Askungen)

Mössens arbetssång (Askungen)

Han är fräck (Lady och Lufsen)

Följa John (Peter Pan)

Flyg iväg (Peter Pan)

Jag undrar (Törnrosa)

En gång i en dröm (Törnrosa)

Människa (Tarzan)

Alla snubbar vill ju vara katt (Aristocats)

Var nöjd med allt livet ger (Djungelboken)

Jag vill ju va som du (Djungelboken)

Snart är det jag som är kung (Lejonkungen)

En värld full av liv (Lejonkungen)

Havet är djupt (Den lilla sjöjungfrun)

Ta en kyss (Den lilla sjöjungfrun)

Jag är din bäste vän (Toy Story)

Hej, Nalle Puh (Nalle Puh)

2008-12-02 @ 18:15:41
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0