SKANDAL!

Jag fick alldeles nyss svårt att andas. Jag tänkte gå in och rösta på Rockbjörnen  innan jag gick och la mig och det var då jag fick problem med andningen.

Lyssna nu.

Årets svenska låt:

Curly Sue och Takida är inte ens nominerade. Istället var det dom här:

Kent- Håll ditt huvud högt
Ola- Feelgood
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Sugarplum Fairy - The escapologist
In flames - The mirrors truth

??? Vad är det här? Det är ingen av dom där som förtjänar att vinna. Hur mycket jag än älskar "jag är en vampyr"

Vad är detta för oseriös prisgala? Curly Sue har legat på trackslistan i 1 år nu och ligger 9:a. Och på digilistan i över ett år. Den har spelats på rix fm så mycket att tanterna både hunnit gilla den och  tröttnat på den.

AFTONBLADET SÅKLART

Jag fick en sån stor lust att se ett klipp med Magnus Betnér.

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, tycker kanske inte att Ola hörde hemma där, hatar honom, Takida hade gärna fått ta hans plats ;P Men ärligt, jag kände bara igen Jag är en vampyr på den där listan, ingen annan!? Curly Sue har ju alla hört och typ alla älskar ju den.. De borde ju fått vara med..

2008-12-06 @ 22:07:18
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mmm jag vet! Röstade igår och jag kunde inte fatta att dom där låtarna blev nominerade. Ingen är värd att vara med trots att jag gillar in flames. Och Takida va inte med som liveakt heller!

2008-12-07 @ 10:43:34
Postat av: Elin

har typ aldrig ens hört talas om de där låtarna :S CP

2008-12-07 @ 16:01:26
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0