Nu ni

Har mörkaste dagen varit och nu kommer det bara bli ljurare och ljusare... sen blir det mörkt lika snabbt igen.
 
Jag tror att någon kom på julen för att minska höstdepressionerna och hålla kvar befolkningen i Sverige. För om inte julen fanns, vad har man då att se fram emot i mörkret? Dom har ju till och med varit så smarta att dom fått en att tycka om att solen går ner kl 13 i December, för vi vill ju att våra ljusstakar ska synas.

Btw såg en film igår, under solen. Väldigt bra. Den fick mig att längta till sommaren och att vilja flytta ut på landet. Jag som redan bor på landet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag brukade också säga tjockis till allt å alla,.säger de ibland nu med. Det är ett roligt ord :P Men blev så himla chockad! Nejdå ska inte ta illa upp om du säger så :D Tror inte att du har gjort det :S Haft en bra Jul?<3<3

2008-12-25 @ 13:42:54
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0