Lussekatter

UNTs tävling, bästa lussekatt eller vad det är var ju sämst. Det var bara massa fula katter som ägarna tvingat på en tomteluva. Och Elin som skickat in en bild på Zeke och allt. Nästa år ska jag skicka in en bild på Sigge tror jag. Han ska inte vara ett skit julig men alla kommer ta med han ändå för att han är så söt. Här har jag några bilder som jag tagit senaste veckan bara.

Sigge i bokhyllan, fråga mig inte vad han gör där:

Sigge som leker med Martins jackpäls

Sigge precis innan han tänker attackera mig:

Och Sigge efter han har attackerat mig och överansträngt sig:

Kommentarer
Postat av: Elin

blev fett besviken på unt´s tävling! seriöst vissa hade skickat in 20 bilder :P och alla har tvingat katterna till saker! Såg du min bild?! Zeke har en röd rosett och slicker på vårat pepparkaks hus. De va ju inte precis så att vi tvingade honom att äta på pepparkaks huset?! :P sjukt besviken! <3

2008-12-14 @ 13:17:19
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0