Jag lever!

...men var nära slutet där ett tag när vi gick från ishallen till Vaksala torg (genom gränby) bara för att slippa vänta på bussen och frysa ihjäl. I slutet kunde jag knappt prata för känseln i min haka hade försvunnit, och det var inte lätt att stoppa i busskortet med mina fingrar.

Men vad gör det? Almtuna vann ju med 6-0 och jag har nästan inga men från gårdagen. Jag säger bara 4 ord. Spel Mot Ett Mål. Jag och Jenny konstaterade att dom andra kan inte ha haft ett enda skott på mål, att det stod i UNT imorse att dom hade 17 är oviktigt.

Det var mycket folk på läktaren men inget drag direkt. Klacken fick nog och skrek:

- Vakna sittplats!! (klapp, klapp klapp)

Ursäkta att man domnat bort i kylan och kanske vilat ögonen lite och drömt sig bort till 2010 men matchen var ju garanterat avgjord efter två perioder.

Jag brydde mig inte ens om att  ta en bild för det hade ändå bara blivit 6 suddiga röda prickar och Oskarshamn hade väl inte synts alls utan smält in i isen.

Synd bara att vi inte fick se Mark In Da Park som är på U21 VM

/>

Visst förlorar han trovärdigheten som målvakt? Men jag kan försäkra er om att han är duktig. Som målvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0