Åter

Tillbaka i skolan igen. Känns skitbra, dagen gick väldigt fort. Den bästa lektionen var samhällskunskapen där Fredric pratade om sin resa till Turkiet och visade massa bilder.

Såg att man kunde nominera skolans bästa lärare, hmm undrar om man inte ska ta och nominera Fredric..?

Sen drog jag ner på stan för att kolla efter julklappar och lämna tillbaka två av mina tre par skor jag köpte i torsdags. Det bar emot som tusan men dom ena var sjukt obekväma och dom andra var bara konstiga. Jag fick ett litet infall där, får det ibland men som tur är kan man ju lämna tillbaka saker. Det gör jag ofta, köper saker och sen bestämmer mig hemma. Martin säger alltid att det måste jag ju veta i affären, om den passar eller jag vill ha saken. Men nej, det är när man är hemma som man verkligen vet om den är nå bra eller inte.

Kommentarer
Postat av: TESS

Jaa, vi måste ju nominera honom! Eller Åsa och Helen!! :D

2008-12-15 @ 23:07:04
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0