Lafsen

Man är ingen äkta Rasbobo om man inte varit till sjön lafsen och badat någon gång. Jag har aldrig varit där, vad jag kommer ihåg. Det kan nog vara för att lafsen skitlångt bort ifrån mig och det är svårt att ta sig dit utan bil. Men iallafall så var det tänkt att jag skulle cykla dit för första gången i torsdags med Sandrah och Elin S.
          Så blev det såklart inte för vi hade lyckats valt den dagen med det sämsta vädret på hela sommaren. Det var storm och åskade som satan så vi stannade hemma hos Sandrah och satt på hennes altan och grillade under ett parasoll. Sen kom Sandrahs kille Fredrik dit och vi spelade lite spel.
          Det blev inte riktigt som vi tänkt oss och även om jag sett fram emot att bada i lafsen för första gången i mitt liv så tycker jag att det var en rolig kväll / dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0